منوی دسته بندی
عضویت

تبلیغات دهان به دهان

تبیلغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان برای هر مشاغل مهم است ، زیرا هر مشتری خوشبختی می تواند ده ها مورد جدید را به سمت شما هدایت کند.

و این یکی از معتبرترین اشکال تبلیغات است زیرا شخص هر بار که پیشنهادی ارائه می دهد شهرت خود را بر سر زبان ها می اندازد و آن شخص چیزی جز قدردانی از شنوندگان ندارد. شما چه کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید که سفیران بالقوه شما در کار خود احساس اطمینان می کنند تا آن را توصیه کنند؟

برای تحریک دهان به دهان چه کاری انجام می دهید؟

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تولید دهان به دهان آورده شده است:

دهان به دهان هنگامی شروع می شود که مشتری چیزی بیش از آنچه انتظار می رود را تجربه کند. کمی بیش از انتظارات آنها فقط این کار را نخواهد کرد. اگر می خواهید مشتریانتان در مورد شما صحبت کنند ، باید فراتر از وظیفه باشید.

به کارمندان خود وابسته نباشید تا با ارائه “تجربه مشتری استثنایی” دهان به دهان را تحریک کنند. خدمات خوب مشتری حتی در بهترین موسسات هم پراکنده است.

مشتری که امروز خدمات استثنایی دریافت می کند ، نمی تواند مطمئن باشد که دوستانش فردا همان خدمات را دریافت می کنند ، بنابراین حتی بهترین خدمات دهنده ها هم بعید است گردن خود را روی خط بگذارند و توصیه کنند. در اعماق مشتری ، مشتریان می دانند که خدمات از یک فرد ایجاد می شود ، نه از یک موسسه. و حتی بهترین افراد نیز روزهای بدی دارند.

جملات فیزیکی و غیرکلامی در تحریک دهان به دهان بیشترین اطمینان را دارند.

این گفته ها می توانند معماری ، جنبشی یا سخاوتمندانه باشند ، اما باید بسیار فراتر از مرزهای طبیعی باشند. اگر نمی خواهید متوسط ​​باشید ، چرا اصرار دارید که طبیعی باشید؟ در اینجا چند نمونه از این جملات آورده شده است:

    معماری فروشگاه پیانو که به نظر می رسد مانند یک پیانوی عظیم است ، با کلیدهای سیاه و سفید ، سایه بان طولانی در ایوان جلوی بلند را تشکیل داده است.

آتشفشان در حال فوران در خارج از میراژ در لاس وگاس. کف کف شیشه ای که به مشتریان امکان می دهد آنچه در کف زیر آنها اتفاق می افتد را ببینند. آیا به یاد دارید وقتی مک دونالد شروع به ساخت زمین های بازی متصل به همه رستوران های خود کرد؟ این بیش از 20 سال مانند جادو کار کرده است.

    جنبشی پرتاب ماهی تازه از یک کارمند به کارمند دیگر در بازار Pike Place در سیاتل. چاقوهای جادویی و چرخان آشپزهای کنار میز در بنیانا. وقتی در هر میخانه ای در نیوفاندلند “جیغ” می خورید ، ماهی ماهی را می بوسید.

(Screech مراسمی با صدای بلند و خنده دار است که طی آن غیر اهالی نیوفاندلند یک رام ارزان قیمت می اندازند ، برخی عبارات را به زبان محلی تکرار می کنند و یک ماهی خرچنگ را می بوسند. هرکسی که از آن جزیره شگفت انگیز بازدید می کند با ماجرای “فریاد زدن” به خانه باز می گردد. “) گرچه ممکن است در ابتدا به نظر برسد که یک محرک دهان به دهان حرکتی است ، نقض شماره 2 در بالا است ،” به کارمندان خود وابسته نباشید … “،

اما واقعاً اینگونه نیست. یک تحریک دهان به دهان حرکتی به طور مداوم توسط مدیریت مشاهده می شود. این یک تجربه “خدمات مشتری” نیست که بصورت خصوصی ارائه می شود.

    سخاوتمندانه آیا تمایل دارید به عنوان رستورانی معروف شوید که به مهمانان خود اجازه می دهد دسرهای خود را از منوی دسرهای گران قیمت انتخاب کنند – بدون هزینه. شما می توانید هزینه سخت آن را در قیمت غذاهای پیش غذا و نوشیدنی های خود تأمین کنید.

آرد ، کره و شکر تبلیغات ارزان قیمت هستند. آیا شما فروشگاه طلا و جواهر هستید که مایل به شناخته شدن در تعویض باتری ساعت بدون هزینه است ، حتی اگر مشتری چیزی خریداری نکرده و ساعت را از فروشگاه شما خریداری نکرده است؟ کلمه گسترش خواهد یافت و قیمت باتری های ساعت کمتر از هر نوع تبلیغات است.

معماری ، جنبشی ، سخاوتمندانه: اینها آرد ، کره و شکر موثر در دهان است. آیا این مواد غنی را در دهان سفیران دهان به دهان بالقوه خود قرار می دهید؟

بودجه برای ارائه تجربه ای که دهان به دهان شما را تحریک کند. بعضی اوقات بودجه دهان به دهان شما افزایشی خواهد بود ، به طوری که هزینه آن به تعداد مشتری شما گره می خورد.

در سایر مواقع نیاز به سرمایه گذاری سرمایه ای است ، بنابراین بازپرداخت باید طی مدت چند سال از بودجه تبلیغاتی شما دریغ شود.

بیشترین خطر در هزینه زیاد نیست بلکه در کمبود هزینه است. هزینه کردن برای ماشه دهان به دهان مثل خرید بلیط است که فقط شما را در نیمه راه اروپا می برد.

در تبلیغات خود قول آن را ندهید. اگرچه قول دادن به چیزی که روی آن حساب می کنید برای تحریک دهان به دهان وسوسه انگیز است ، اما این وعده ها فقط سفیران شدن مشتریان شما را از بین می برد. چرا مشتری در تبلیغات خود آنچه را که درباره خود می گویید تکرار می کند؟

شما باید به مشتریان خود اجازه دهید خبرهای خوب را ارائه دهند. لحظه سفیران خود را در معرض آفتاب غارت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.