منوی دسته بندی
عضویت

سریع و کثیف در بازاریابی، تبلیغات و نام تجاری

سریع و کثیف در بازاریابی، تبلیغات و نام تجاری

در کار خود به عنوان یک مدرس و مشاور ، اغلب با کارآفرینان یا مخترعان جدیدی ملاقات می کنم که بلافاصله با گفتن جملاتی مانند “استراتژی بازاریابی من تبلیغات اینترنتی است” اعتبار آنها را از بین می برند.

فراتر از این واقعیت که “تبلیغات آنلاین” بیش از حد ساده ساده در پیشنهاد این پیچیده است ، سوءتفاهم و مخلوط کردن مفاهیم بازاریابی و تبلیغات ، و اغلب مارک تجاری نیز ، به نظر می رسد هر کارآفرینی بی تجربه است و می تواند به سرمایه گذاران و شرکای خود دلیل دهد استراتژی خود را زیر سوال ببرید

درک بازاریابی ، تبلیغات و مارک تجاری کار چندان دشواری نیست. من با تونیا اسپیر ، بنیانگذار و مدیر خلاق شرکت تبلیغاتی C.A.S.E مشورت کردم. راه حل ها ، و پرسید که چگونه او این سه مفهوم تجارت را برای کارآفرینان جدید توضیح می دهد. در اینجا تفسیر تقریبی من از توضیح بسیار شیوا تر وی وجود دارد.

بازاریابی

بازاریابی پیامی است که تجارت شما به دیگران می دهد.

هنگامی که تجارت خود را برای مصرف کنندگان ، شرکای تجاری و سهامداران توضیح می دهید ، در حال توصیف مزایا ، ویژگی ها و ارزش مهمتر شرکت خود هستید.

شما با کنترل آنچه شما به دنیا ارائه می دهید کنترل می کنید که مردم چگونه شرکت شما را درک کنند. این اولین برداشت مداوم شما برای مصرف کنندگان است ، بنابراین بسیار مهم است که وقتی استراتژی بازاریابی خود را توسعه می دهید ، وقت خود را صرف کنید.

با نحوه لباس پوشیدن قابل مقایسه است. آنچه را که صبح می خواهید بپوشید بازتابی است از اینکه می خواهید دیگران در طول روز در مورد شما چه دیدگاهی داشته و چه قضاوتی کنند. بله ، وقتی با لباس خواب در مغازه مواد غذایی می روید ، مورد قضاوت قرار می گیرید.

تبلیغات

تبلیغات پیامی درباره کسب و کار شما است که دیگران دریافت می کنند – بارها و بارها و بارها.

برخلاف بازاریابی ، که گزاره ای مداوم در حال بلوغ و تکامل است ، باید به تبلیغات به عنوان یک استراتژی طولانی و ایستا نگاه کرد. مطمئناً می توانید تبلیغات خود را هر از گاهی تغییر داده و تغییر دهید ، اما به محض راه اندازی کمپین ها ، تغییر مسیر چالش برانگیز است. مهمتر اینکه ، یک تبلیغ تبلیغاتی اشتباه می تواند با ارائه یک پیام اشتباه ، یک استراتژی کاملاً فکر شده بازاریابی را کاملاً تضعیف و خراب کند.

مرتبط: 4 راه برای بازنگری در بازاریابی خود برای هیجان زده کردن جمعیت

در مقایسه با نحوه لباس پوشیدن ، احتمالاً لباس مجلسی را در یک رویداد شبکه ای یا کت و شلوار تجاری ساده برای خرید مواد غذایی نمی پوشید. اینکه کجا و کی لباس می پوشید به اندازه نحوه لباس مهم است.

نام تجاری

برندینگ پیامی است که از دیگران دریافت می کنید.

مارک تجاری پیشنهاد خوشبختی و ارزشی است که مردم برای شما و شرکت شما قائل هستند. بررسی های خوب ، تمایل به پرداخت حق بیمه برای محصول یا خدمات خود و حسن نیت کلی که از طریق ارائه ارزش استثنایی به مصرف کنندگان ایجاد می کنید ، نام تجاری شما است. شما می توانید پیشنهاد تجاری خود را با یک استراتژی بازاریابی کاملاً برنامه ریزی شده و یک استراتژی تبلیغاتی به خوبی اجرا کنید ، اما در نهایت برند شما توسط مصرف کنندگان کنترل می شود.

بگذارید فرض کنیم شما با لباس خواب به یک رویداد شبکه ای می روید. اگر مارک زاکربرگ باشید ، برند خود و ارزش خود را مشخص کرده اید و در بیشتر موارد ، لباس خواب تأثیر منفی بر تصویری که ایجاد کرده اید ، نخواهد داشت. با این حال ، برای اکثر قریب به اتفاق سایر شرکت ها ، ارزش ویژه برند (و احتمالاً نمی خواهیم) با مشتریان خود داشته باشیم تا بتواند در یک محیط حرفه ای لباس خواب بپوشد ، بنابراین می تواند به ارزش ما آسیب برساند. در حال تلاش برای انتقال

بنابراین ، وقت بگذارید تا تفاوت بین بازاریابی ، تبلیغات و مارک تجاری را درک کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتری در مورد تجارت و استراتژی خود صحبت کنید و به شما کمک می کند تا از نگاه ناآگاهانه یا بی تجربه خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.