در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جواب را مطالعه فرمائید. ممکن است سوالی در حال حاضر برای شما مهم نباشد اما در حین کار با نرم افزار نیاز به پاسخ آن داشته باشید.
وجود بخش پرسش و پاسخ به این مفهوم نیست که سایر روش های پشتیبانی در دستور کار قرار نمی گیرد.
شما می توانید مستقیما با پشتیبانی پورتال تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.
شما می توانید با ارسال ایمیل از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.
شما می توانید با تماس تلفنی و ایمیل سوالات مالی و قراردادی را از بخش بازرگانی بپرسید.
شما می توانید به سیستم helpdesk تیکت ارسال کرده و از پشتیبانی استفاده کنید.
شما می توانید از شبکه اجتماعی و آموزش های حضوری و غیرحضوری ما استفاده کنید.
ساعات کاری شرکت 9 تا 17 است. همچنین روز جمعه تعطیل هستیم. در موارد خاصی شاید خطوط تلفن یا سیستم تلفنی ما با مشکل مواجه باشد. در این مواقع میتوانید پیامتان را به آیدی تلگرامی mr_bazaars@ بفرستید.