منوی دسته بندی
عضویت

نحوه رسیدگی به مشکلات کارمندان

نحوه رسیدگی به مشکلات کارمندان

کارمندان با مشکل اغلب به کارمندان مشکل دار تبدیل می شوند. اگر کارگری در کنار آمدن با همکاران خود مشکلی داشته باشد یا در زندگی شخصی خود با چالش هایی روبرو باشد ، اگر به کارمند خود کمک کنید تا مشکلات خود را تحت کنترل درآورد ، محیط کار روان‌تر خواهد بود. به عنوان یک مدیر ، می توانید از منابع ارائه شده توسط شرکت و آژانس های خارجی استفاده کنید و همچنین مهارت های مدیریتی خود را برای شرایط استفاده کنید. به سرعت با مشکلات کارمندان کنار بیایید ، در غیر اینصورت مشکلات بیشتری مانند کاهش روحیه کارکنان ، بهره وری ضعیف و حتی مشکلات قانونی را به خطر می اندازید.

1. اصرار داشته باشید که کارمندان بدون توجه به مشکلی که ممکن است با همکاران یا خارج از کارشان تجربه کنند ، در محیط کار رفتار حرفه ای داشته باشند. ایجاد انتظار برای رفتار حرفه ای می تواند به حداقل رساندن تأثیر مسئله در محل کار کمک کند.

2. کارمندانی را که دچار مشکلات شخصی هستند ، به عنوان مناسب به دفتر منابع انسانی یا آژانس محلی ارجاع دهید. به عنوان مثال ، کارمندی که دچار نقص اقتصادی موقت شده است ممکن است متوجه نشود که می تواند در برابر برنامه 401 (k) خود وام بگیرد. کارگری که به دلیل یک مشکل خانوادگی با استرس بالایی دست و پنجه نرم می کند ، ممکن است از مراجعه به یک گروه پشتیبانی جامعه یا مشاور بهره مند شود.

3. اگر کارگران در کنار آمدن با مشکل روبرو هستند ، مشکلات را با کارمندان جداگانه در میان بگذارید. هنگامی که “تصویر بزرگ” را مشاهده کردید ، مشکل هر دو کارمند حاضر را حل کنید. راه حل هایی برای کمک به کارمندان ارائه دهید و در صورت حل نشدن نتیجه ، عواقب شرکت و کارگران را مطرح کنید.

4. بر تغییر رفتار تأکید کنید. اگر مشکل کارمند بر عملکرد کاری او تأثیر می گذارد ، می توانید گوش همدلی بدهید و منابع خود را تأمین کنید. اما نکته اصلی این است که او باید هر رفتاری را که مستقیماً بر عملکرد او تأثیر می گذارد تغییر دهد. به عنوان مثال ، مشاور مدیریت احمد نیازی ، كه برای “كارآفرین” می نویسد ، هشدار می دهد كه كارمندان متخاصم ممكن است هرگز درباره اختلافاتشان به توافق نرسند ، اما می توانند “موافقت كنند كه مخالفت كنند” و تغییر رفتار خود برای ارتقا فضای حرفه ای.

5. مکالمه هایی که با کارمندان خود داشته اید را مستند کنید. اگر مشکلی بدتر شود ، اسناد و مدارک اثبات لازم برای اثبات اینکه شما با آن مقابله کرده اید را ارائه می دهد. اگر مشکل منجر به خاتمه شود ، اسناد و مدارک درجه ای از حمایت قانونی شما و شرکت شما را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.