منوی دسته بندی
عضویت

فرصت ها و چالش شرکت های تبلیغات و بازاریابی

فرصت ها و چالش شرکت های تبلیغات و بازاریابی

همه گیری در هر زمینه عادی جدیدی را آغاز کرده است. اگر یک مورد وجود دارد که همه گیری ها و قفل آن را مطرح کرده است ، اعتماد به نفس ، قرار دادن کانون توجه محصولات محلی است. همانطور که دسی بل در اطراف “صدای محلی” شتاب می گیرد و دولت انگیزه ، حمایت و منابع لازم را برای تأمین سوخت تولید محلی کالاها فراهم می کند ، کاملاً به خود متکی خواهیم بود. بسیاری از مارک های تولید شده در خانه فضاهای خانه های ما را اشغال می کنند و در عین حال مورد استقبال جهانی قرار می گیرند. حدود 70 درصد اقتصاد هند مشاغل خانوادگی را تشکیل می دهد ، چه فروشگاه های کوچک کایرانا و چه مجامع بزرگ.

بازاریابی و تبلیغات نقش مهمی در ایجاد انگیزه در جنبش “آواز محلی” دارند. یک جمله معروف وجود دارد ، “تجارت بدون تبلیغات مانند چشمک زدن در تاریکی است. شما می دانید که چه می کنید ، اما دیگران نمی دانند. ” این به طور خلاصه خلاصه می کند که چرا تبلیغات و ایجاد دید برای برند شما در یک بازار کاملا آشفته برای ایجاد یادآوری ذهن در ذهن مصرف کنندگان مهم است.

امروزه گزینه ها و بسترهای زیادی برای ایجاد قابلیت مشاهده برای مارک ها وجود دارد. گفته شد ، فرصت ها فقط بزرگتر می شوند. تغییر رفتار مصرف کننده عامل دیگری است. ترس از بیماری همه گیر آنقدر ریشه دار است که مصرف کنندگان دیگر به مراکز خرید و مراکز خرید نمی روند. اولویت انتخاب به سمت فروشگاه های محله است. امروز مصرف کنندگان با لیستی از کالاهای خرید ، خریدهای سریع و بازگشت به خانه خود در یک منطقه امن روبرو می شوند. این تغییر مشهود در الگوی خرید و رفتار مطمئناً باعث گسترش بیشتر مارک های محلی می شود که برای سهمی از هزینه های مصرف کننده تلاش می کنند.

ورود تازه واردان نسبت به مارک های کاملاً جا افتاده باید از طریق پیام رسانی منحصر به فرد و نوآورانه و رسانه هایی برای برجستگی ، برابری و موفقیت برند ، برای خود و پیشنهادات خود نمایان شوند. برای مارک های محلی ، رسانه های محلی مربوطه ، مطبوعات زبان بومی ، رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های دیجیتال شاهد افزایش جذابیت خواهند بود زیرا برای دستیابی به جایی که مصرف کننده است بسیار مهم است. از طرف خود ، آژانس های تبلیغاتی باید چابک تر ، نوآورتر شوند و فرصت هایی را برای دیده شدن بیشتر بازیکنان محلی ایجاد کنند. همانطور که مارک های محلی بیشتر شروع به تکثیر می کنند ، سر و صدا برای فضای ذهن مصرف کننده بسیار لول می شود. این امر خواستار تغییر اساسی در نحوه فعالیت آژانس ها است. آنها باید فقط از اجرای خلاصه خلاصه فراتر رفته و تبلیغات منتشر شده در رسانه ها را در موقعیت برجسته قرار دهند. آژانس ها باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند ، به محیط های در حال رشد ، نبض نیازها و رفتارهای مداوم در حال تغییر مصرف کنند و فرصت هایی برای رونق و پیشرفت برندها ایجاد کنند. آژانس ها باید “متولی” نام تجاری را بپوشند و تمام تلاش خود را برای موفقیت آن انجام دهند.

مارک های محلی همچنین می توانند در آینده منجر به ظهور بازیکنان تجارت الکترونیکی فوق محلی شوند ، جایی که فرد قادر به خرید یک بسته چیپس با مارک سفید از یک فروشگاه در شعاع 3 کیلومتر باشد. همه اینها چیزی نیست جز فرصتی برای بازاریابی و تبلیغات. این رسانه ها ممکن است متحول شوند ، اما فرصت ها هرگز از بین نمی روند. مارک ها نیز از طرف خود باید در نحوه “تعامل” با مصرف کنندگان نوآور شوند. تعامل عمیق تر با مصرف کننده موفقیت وی را مشخص خواهد کرد. بازاریابی و مارک تجاری نقشی تعیین کننده در جذب مشارکت ذهن مصرف کننده خواهد داشت.

در داخل ، آژانس ها باید دستخوش تحول فرهنگی شوند. هر یک از کارمندان باید احساس مالکیت داشته باشند که ناشی از اشتیاق ، تعهد و تمایل به ادامه کار است. فراتر از نقش ها و مسئولیت های تعیین شده خود ، با احساس فوریت به جلو بروید. از منظر مردم ، افرادی خود محور و دارای انگیزه شخصی که می توانند از هر کجا و در هر زمان عملکرد خود را داشته باشند.

به طور خلاصه ، ظهور یک نظم جدید گوشه ای است که اساساً نحوه ارائه محصولات و خدمات به مصرف کنندگان را تغییر خواهد داد. این لحظه فرصت مناسبی است تا با غیرت و اشتیاق بیشتری به فراتر از چالش ها نگاه کرده و به جلو حرکت کرده و تاریخ را خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.