۱۵ راه برای رشد سریع تجارت خود

بیا با آن روبرو شویم. مقیاسگذاری در تجارت شما سخت است. به تلاش قابلتوجهی نیاز دارد. در آغاز به معنی پوشیدن کلاههای مختلف است. این به معنای سروکار داشتن با فروش و بازاریابی است. این به معنای درک مالیات و انطباق شرکتها است. این شامل نیاز به تعامل روزمره با مشتریان است. و خیلی بیشتر. در پایان روز ، این خود ضرر شمارا میکشد.
اگر در تلاش برای رشد تجارت خود هستید، در انتهای تونل نور وجود دارد. مطمئناً سخت است اما، چه گزینهای وجود دارد؟ یک کار مکنده زندگی 9 به 5؟ مطمئناً نه بسیار خوب، شاید شما به دنبال امنیت یک فیش حقوقی تضمینشده هستید. اما، این به چه قیمت ذهنی یا احساسی حاصل میشود؟
واقعیت؟ اگر دستوپنجه نرم میکنید، ذهن خود را پاک میکنید و فقط از منظر مسائل را مشاهده میکنید، بهراحتی میتوانید راههایی را برای رشد تجارت و درآمد سریع خود شناسایی کنید. درحالیکه صدها استراتژی رشد کسبوکار وجود دارد، 15 مورد زیر کسبوکار شمارا با سرعت و کارایی بالاتر به مرحله بعدی میرساند.
رولان فرازیر، استراتژی است رشد تجارت، رویکردی منحصربهفرد برای مقیاسگذاری مشاغل دارد. وی بهعنوان مدیر Digital Marketer و Native Commerce Media و مدیرعامل War Room Mastermind ، یکی دو چیز را در مورد دنیای بازاریابی آنلاین میداند.
فرازیر، که هفت، هشت و نه رقم کسبوکار را ایجاد و مقیاس بندی میکند، به من میگوید که راههای زیادی برای رشد سریع یک تجارت وجود دارد. اما، فقط 15 استراتژی اصلی است که واقعاً تأثیر واقعی درنتیجه شما خواهد داشت. برخی از آنها زمان زیادی فشرده هستند. انتظار اینقدر زیاد است. اما، درنهایت مزایا و سودها باعث خواهد شد که آنها به خوبی ارزش داشته باشند.
مانند هر چیز دیگری در زندگی یا تجارت، اگر میخواهید از مزایای آن استفاده کنید باید وقت خود را بگذارید. روی نتیجه کوتاهمدت کار خود تمرکز نکنید. به بلندمدت نگاه کنید. ارزش صادقانه بسازید و به مشتریان خود کمک کنید. مراقبت واقعی این باید پایه و اساس باشد. پسازآن، مسئله صرفاً اقدام و مقیاسگذاری کار است.
۱. یک قیف فروش بسازید.
اولین راه برای رشد سریع تجارت خود ایجاد یک قیف فروش است. اگر یک قیف فروش ندارید، اشتباه بزرگی مرتکب میشوید. قیفهای فروش میتوانند به اتوماسیون تجارت شما کمک کنند. به شما کمک میکند تا بهسرعت و بهراحتی مقیاس بندی و رشد کنید. مطمئناً کارهای جلوییای نیز در این کار وجود دارد. بهطور مشخص. اما، بهمحض اینکه این فرآیندها برقرار شوند، ازآنجا به راحتی حرکت میکنیم.
فرازیر میگوید که هر قیف فروش باید قبل از ایجاد با دقت مفهومسازی شود. قبل از هر چیز قیفهای مختلف را در نظر بگیرید. چه یک پیشنهاد حملونقل رایگان و چه یک قیف مربیگری با بلیط بالا، مهم است که ماشین فروش خودکار خود را بسازید تا بهسرعت تجارت خود را مقیاس بندی و رشد دهید.
۲. از سیستم مدیریت مشتری استفاده کنید.
ردیابی دستی معاملات سخت است. هیچکس نمیخواهد چنین کاری انجام دهد. با رشد تجارت بیشازحد دستوپا گیر میشود. اگر میخواهید بهسرعت مقیاس بندی کنید، از سیستم مدیریت مشتری استفاده کنید. موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما، این واقعاً به خط کار شما بستگی دارد. البته، نرمافزارهای مبتنی برابر مانند SalesForce همیشه یک گزینه مناسب هستند.
Quickbooks میتواند درزمینه حسابداری به شما کمک کند. InfusionSoft همچنین میتواند به فروش و بازاریابی کمک کند. تعداد زیادی سیستم CMS وجود دارد که اکثر آنها با سایر سرویسهای مبتنی برابر ادغام میشوند. آنچه برای شما مفید است پیدا کنید و از آن استفاده کنید.
۳. در مورد رقابت تحقیق کنید.
هنگام رفتن به بازار و واقعاً به دنبال جلب پیشنهاد خود به توده مردم هستید، باید در مورد رقابت تحقیق کنید. فرازیر میگوید برای انجام تحقیقات خود از دو سیستمعامل استفاده میکند. اولین مورد مشابه وب است. دیگری، AdBeat. هر دو هوش رقابتی را فراهم میکنند. این فرصت شما برای استفاده از لنزهای اشعه ایکس به تمام صفحات فرود، کپی تبلیغات و سایر مراحل قیف است.
با این کار میتوانید استراتژی آنلاین هر تبلیغ دهنده را کشف کنید. تبلیغاتی را که طولانیترین زمان در آن پخششده است پیدا کنید و از آنها تقلید کنید. این سریعترین روشی است که میتوانید برای هر شغلی مقیاس بندی کنید. اگر اثباتشده باشد و برای رقبای شما مفید باشد، احتمالاً برای شما مفید خواهد بود.
۴- یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنید.
برنامههای وفاداری روشهای خوبی برای افزایش فروش هستند. برای بهدست آوردن مشتریان جدید سه برابر بیشتر از هزینه فروش چیزی به مشتری موجود هزینه میشود. منابع دیگر این عدد را از چهار تا 10 برابر بیشتر پین میکنند. بااینحال، به هر شکلی که آن را تکهتکه کنید، خرید مشتری جدید هزینه زیادی دارد.
فرازیر میگوید که ایجاد یک برنامه وفاداری به مشتری به شما در حفظ مشتری کمک میکند. همچنین ممکن است به شما در جذب موارد جدید نیز کمک کند. اگر انگیزه روشنی برای صرف هزینه بیشتر با شما وجود داشته باشد، در طولانیمدت نتیجه میدهد. یک برنامه وفاداری جذاب بسازید و آن را در دسترس مشتریان فعلی خود قرار دهید و باگذشت زمان شاهد افزایش سرسامآور فروش باشید.
۵- فرصتهای جدید را شناسایی کنید.
با درک بهتر جمعیت شناختی، فرصتهای جدید در تجارت خود را تجزیهوتحلیل کنید. همهچیز را از کانالهای توزیع تا رقبای مستقیم خود و حتی تجزیهوتحلیل بازارهای خارجی و سایر پتانسیلها درک کنیدصنایع ده ها فرصت جدید وجود دارد که می توانید بلافاصله با مقدار مناسب تجزیهوتحلیل دنبال کنید.
۶. یک لیست ایمیل ایجاد کنید.
یکی از بهترین و م most ثرترین راهها برای رشد سریع تجارت، ایجاد لیست ایمیل است. واضح است که این بدان معنی است که شما باید یک آهنربا سرب داشته باشید. چرا افراد دیگر لیست شمارا مشترک میکنند؟ و با یک آهنربای سرب، یک ضرورت برای یک قیف فروش به وجود میآید. برای ساخت و مدیریت لیست خود به دنبال شرکتهایی مانند Aweber، ConstantContact، ConvertKit، Drip، GetResponse و دیگران باشید.
۷. مشارکتهای استراتژیک را تشکیل دهید.
مشارکت استراتژیک با شرکتهای مناسب میتواند واقعاً دنیایی را تغییر دهد. این میتواند به شما امکان دهد بهسرعت به مشتریان گستردهای دسترسی پیدا کنید. شناسایی این مشارکتها ممکن است آسانتر از انجام باشد. اما، به دنبال شرکتهایی باشید که مکمل شرکت شما هستند. با آنها تماس بگیرید و فرصتهایی را برای همکاری با یکدیگر پیشنهاد دهید.
۸. استفاده از سیستمعامل جهانی.
در تجارت الکترونیکی فروش محصولات؟ چرا از خدمات FBA آمازون استفاده نمیکنید؟ در کار فروش خدمات؟ چرا از Upwork استفاده نمیشود؟ در کار اجاره خانههای تعطیلات هستید؟ چرا از AirBnB، InvitedHome، HomeAway یا سایر سیستمعامل جهانی استفاده نمیکنید؟ سکویی را پیدا کنید که به اشباع رسیده و از آن برای رشد سریع تجارت خود استفاده کنید.
۹. معاملات مجوز
انجام معاملات صدور مجوز راهی عالی برای رشد تجارت شما بدون تلاش زیاد است. اگر محصولی دارید که میتوانید به دیگران مجوز دهید و درآمد آن را تقسیم کنید، این یک روش ایده آل برای رشد سریع است. مصرف یک محصول محبوب یا موفق و آوردن آن به شرکتی با ردپای بزرگ میتواند به شما در دستیابی سریعتر به اشباع بازار کمک کند.
۱۰. یک مدل حق رأی دادن را در نظر بگیرید.
اگر مشاغل موفقی دارید و واقعاً به دنبال رشد سریع هستید، امتیاز آن را در نظر بگیرید. اگرچه هزینههای حق رأی دادن زیاد است و انتقال به یک مدل فرانشیز پیچیده است و دانش کافی درزمینه بازاریابی را میگیرد، اگر واقعاً به دنبال رشد سریع هستید، میتواند تفاوت ایجاد کند.
۱۱. متنوع پیشنهادت خود را متنوع کنید.
به متنوع کردن پیشنهادت خود نگاه کنید. چه محصولات یا خدمات یا اطلاعات مکمل دیگری میتوانید در تجارت خود ارائه دهید؟ برای رشد باید به فکر انبساط باشید. فرصتهای جدید را در جایگاه خود شناسایی کنید. نقاط درد را کشف کنید. چه چیز دیگری میتوانید به مشتریان خود بفروشید. از کجای دیگر میتوانید در مبادله ارزش اضافه کنید؟
۱۲. ایجاد جریانهای درآمد منفعل.
رشد یک تجارت به تلاش قابلتوجهی نیاز دارد. اگر با حاشیههای بسیار ناخوشایند روبرو هستید، ایجاد جریانهای درآمد منفعل را در نظر بگیرید. بهاینترتیب، اصطلاحاً لازم نیست زیاد نگران روشن نگهداشتن چراغها باشید. درآمد منفعل این امکان را برای شما فراهم میکند که اشتباه کنید و مجبور نیستید پیراهن خود را گم کنید. این کار شمارا در تجارت حفظ میکند و با در اختیار داشتن منابع کافی به شما زمینهای برای رشد و بازاریابی و مقیاس دهی سریع میدهد.
۱۳. مشاغل دیگر را بخرید.
گاهی اوقات، بهدست آوردن مشاغل دیگر راهی سریع برای رشد تجارت خودتان است. اگر میتوانید در صنایع دیگر رقبا یا مشاغلی پیدا کنید که مکمل صنعت شما باشند، میتوانید از آنها به عنوان بسترهای سریع مقیاس استفاده کنید. با نگاهی به صنعت خود و حتی خارج از آن، فرصت بالقوه پیدا کنید.
۱۴. گسترش بینالمللی.
آیا میتوانید در سطح بینالمللی گسترش دهید؟ آیا میتوانید پیشنهادت موجود خود را بگیرید و آنها را در سطح بینالمللی مقیاس بندی کنید؟ برای تجارت در کانادا یا مکزیک یا اروپا چهکاری لازم است؟ اگر پیشنهاد تبدیل دارید، گسترش بینالمللی میتواند راهی سریع برای رشد باشد. برخی از هزینهها را متحمل خواهید شد. مطمئن. اما، پتانسیل سود ممکن است عظیم باشد.
۱۵. یک وبینار ایجاد کنید.
وبینارها یک روش عالی برای تبلیغ هر محصول یا خدمات هستند. همچنین میتواند به شما کمک کند تا نسبتاً سریع هر شغلی را رشد دهید. وبینارها ابزاری را برای فروش خودکار فراهم میکنند که به معنای واقعی کلمه هر محصول یا خدمتی را به بازار عرضه میکند و بهسرعت به مخاطبان گسترده دسترسی مییابد. رسانه وبینار برای جذب مخاطبان بهمنظور فروش پس از فروش، بهطور خودکار بسیار مناسب است.