منوی دسته بندی
عضویت

۵ دلیل برای کاهش سرعت یا توقف رشد کسب‌وکار خود

۵ دلیل برای کاهش سرعت یا توقف رشد کسب‌وکار خود

طبق تجربه ما ، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک می خواهند شرکت های خود را رشد دهند. دلایل زیادی برای رشد تجارت شما وجود دارد ، از جمله صرفه جویی در مقیاس. با این حال ، برخی از کارآفرینان که می توانند به طور معمول کسب و کار خود را رشد دهند ، در عوض تصمیم می گیرند رشد شرکت خود را محدود کنند.

مطمئناً ، مانترا را شنیده ایم: شما باید رشد کنید یا بمیرید. با این حال ، ما صاحبان مشاغلی را مثال زدیم که این افسانه را رد می کنند. در اینجا پنج دلیل اصلی کشف شده است که چرا این کارآفرینان تصمیم گرفته اند رشد مشاغل خود را محدود کنند.

1. زمان لازم برای دستیابی به سودآوری

مشاغل جدید ممکن است مدتی طول بکشد تا به سودآوری برسند ، زیرا صاحبان آنها مدل تجاری را اصلاح می کنند. در حقیقت ، ما اغلب به کارآفرینان توصیه کرده ایم که قبل از رشد ، از داشتن یک مدل تجاری سودآور اطمینان حاصل کنند.

اگر ساخت ویجتی که 5 دلار می فروشید هزینه 7 دلار برای شما از نظر مواد و نیروی کار دارد ، نمی خواهید تفاوت حجم را جبران کنید. ما با یک سرویس بهداشتی در منزل کار کردیم که به طور روزمره مراقبان مستقر در آنجا را پرداخت می کرد که هزینه های بیشتری را برای شرکت از دستمزد مشتری دریافت می کنند – یعنی تا زمانی که این موضوع را به مالکان نشان دادیم. بدیهی است که با این مدل نمی توانید مدت طولانی در تجارت بمانید.

2. هدف قرار دادن ثبات مالی در معرض خطر نباشد

هنگامی که مشاغل برای دستیابی به اهداف مالی صاحب پول نقد کافی می اندازد ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که خطر اضافی مرتبط با رشد بیشتر را متحمل نشوند.

گفتگویی که با صاحب یک مغازه تولید بدنه خودرو داشتیم این موضوع را نشان می دهد. وی توضیح داد ، “خانه من هزینه می شود ، ماشین من هزینه می شود ، خانه رودخانه من پرداخت می شود برای ، قایق من پرداخت می شود ، جت اسکی من پرداخت می شود ، و ساختمانی که محل کار من است پرداخت می شود. من سبک زندگی خودم را دوست دارم.

این مرد گفت: “بله ، من می توانم كسب وكار خود را گسترش دهم ، اما این به معنای افتتاح مكان های جدید است. من باید سرمایه گذاری قابل توجهی در تجهیزات و ساختمان ها انجام دهم. این خطرناك خواهد بود. من در حال حاضر هر آنچه را می خواهم دارم ؛ من من قصد ندارم آن را از دست بدهم. “

3. عدم تمایل به رها کردن

ما یک نقاش خانه فوق العاده داخلی را می شناسیم. او دوست دارد کارهای خالص مصنوعی را در خانه های سطح بالا انجام دهد. او یک صنعتگر واقعی است. با این حال ، او نمی تواند نقاشی را به شخص دیگری واگذار کند یا نخواهد کرد. او معتقد است که هیچ کس نمی تواند کارهای نهایی را که می تواند انجام دهد. بنابراین ، اگر او همچنان اصرار به گذراندن روزهای خود با یک قلم مو در دست خود داشته باشد ، اندازه شرکت وی با ظرفیت خود محدود خواهد شد.

به همین ترتیب ، ما یک پیمانکار بتن بسیار موفق می شناسیم. رشد تجارت وی بیش از اندازه فعلی خود مستلزم تفویض اختیار تصمیم گیری روزانه به دیگران است. او باید سطحی از مدیریت را بین خود و کارگران اصلی نصب کند. او حاضر به انجام این کار نیست. بنابراین ، او تصمیم آگاهانه ای گرفته است که تجارت خود را گسترش ندهد.

4. اجتناب از مقررات

 یک بانک کوچک که می شناسیم به 45 کارمند رسیده است. با 50 کارمند ، این قانون مشمول قانون مرخصی پزشکی خانواده (FMLA) می شود که شرایط قابل توجهی برای ثبت سوابق را دارد. رئیس شرکت تصمیم گرفت برای جلوگیری از شرط بوروکراتیک ، با انتخاب خود از این آستانه عبور نکند.

یک پیمانکار عمومی با چهار کارمند همه آنها را اخراج کرد و یک شرکت انفرادی شد زیرا از پرداختن به تمام مدارک مورد نیاز با داشتن حتی یک کارمند خسته شده بود. وی به ما گفت که هزینه به موقع برای تکمیل و مدیریت حقوق و دستمزد ، مالیات ، جبران خسارت کارگران و سایر شرایط بیشتر از مزایای نیروی انسانی اضافی است.

5. آرزو می کنیم رشد پایدار را حفظ کنیم

در برخی مشاغل ، رشد به سرمایه نیاز دارد. مشاغلی را در نظر بگیرید که حاشیه سود کمی داشته و به موجودی و حساب قابل دریافت قابل توجهی نیاز دارد. یک دلار رشد فروش ممکن است پول نقد بیشتری نسبت به سال گذشته استفاده کند.

در این صورت ، مالکان با تصمیمی روبرو می شوند که یا تأمین مالی خارجی را به دست آورند یا رشد را به نرخی محدود کنند که تجارت بتواند از طریق تولید پول نقد داخلی خود حفظ کند.

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک می خواهند تجارت خود را توسعه دهند. با این حال ، دلایل معتبری وجود دارد که کارآفرینان خردمند می توانند برای محدود کردن رشد شرکت خود انتخاب کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.