منوی دسته بندی
عضویت

۵ روش هوشمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد تجارت خود در سال ۲۰۲۱

۵ روش هوشمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد تجارت خود در سال ۲۰۲۱

طبق Statistica ، پیش بینی می شود تعداد کاربران سراسر دنیا در شبکه های اجتماعی تا سال 2021 به 3.02 میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد. این یک سوم کل جمعیت جهان است! بدیهی است که رسانه های اجتماعی ، بیشتر و بیشتر ، اکثریت شهروندان جهان را درگیر خود می کنند.

این بدان معناست که اگر شما صاحب مشاغلی هستید و تمرکز شما در ایجاد حضور پررنگ برند در شبکه های اجتماعی در سال جاری نیست ، مشتریان شما در حال حاضر هستند یا به زودی رقبای شما را انتخاب می کنند.

این واقعیت برای من ، به عنوان یک صاحب تجارت مدرن ، جذاب است. من هرگز ارزش حضور در شبکه های اجتماعی را زیر سوال نبردم ، اما می خواستم بیشتر در آن قلمرو فرو بروم تا ببینم نظرات دیگر کارآفرینان درباره تکامل رسانه های اجتماعی چیست.

در طول راه ، متوجه شدم که مشکلی که اکثر مارک ها در شبکه های اجتماعی با آن روبرو هستند ، استفاده یا عدم استفاده از آن نیست ، بلکه نحوه استفاده از آن است. من مطمئناً خودم در دام “اطلاعات بیش از حد” افتاده ام. من نیز دچار انبوهی از نکات ، نیرنگ ها ، اسرار و استراتژی های تبلیغ و چپ و راست شده ام.

با استفاده از فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، یوتیوب و سایر سیستم عامل ها – به علاوه ویدیوها ، وبلاگ ها و غیره – به عنوان گزینه هایی برای بازاریابی آنلاین این روزها ، یک مشاهدات واضح این است که مارک ها در تلاشند تا سودآورترین استراتژی رسانه های اجتماعی را برای استفاده از آنها شناسایی کنند. کسب و کار. بنابراین ، من چندین کارآفرین برجسته موفق را جدا کردم تا در مورد توصیه های آنها برای بازاریابی آنلاین موثر صحبت کنند.

در اینجا پنج استراتژی ارائه شده برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت رشد تجارت در سال جاری وجود دارد:

1. از رسانه های اجتماعی برای هدایت بازدید به فروشگاه های تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

در یک مصاحبه تلفنی ، کودی نیر ، مدیرعامل چندین مارک تجاری چند میلیون دلاری ، تأکید کرد که رسانه های اجتماعی تا چه اندازه می توانند برای کارآفرینان تجارت الکترونیکی مانند او قدرتمند باشند. وی به من گفت: “ما از رسانه های اجتماعی برای جابجایی به بیش از 300 فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده می كنیم.” و وی گفت ، بیشتر موفقیت های وی از هدایت طرفداران رسانه های اجتماعی مارك های خود به فروشگاه های آن مارك ها از طریق تبلیغات پرداخت شده در فیس بوك بوده است.

نیر به من گفت: “انتظار می رود مارک های ما فروش خود را در پایان سال 2019 از 60 میلیون دلار عبور دهند.”

غذای آماده: اگر شما نیز تجارت الکترونیکی دارید ، با استفاده از تبلیغات هدفمند فیس بوک به سرعت تجارت خود را مقیاس بندی کنید تا بازدید بیشتری از فروشگاه شما را در پی داشته باشد. با بیش از 1.4 میلیارد کاربر فعال فیس بوک در هر روز ، مشکل این نیست که مشتریان شما پیمایش می کنند یا نه. آنها هستند ، اما این بدان معنا نیست که آنها صفحه فیس بوک شما را پیدا می کنند یا به مشتریانی که هزینه پرداخت می کنند تبدیل می شوند. شما باید به گونه ای برای آنها بازاریابی کنید که خرید آنها را ترغیب کند و این با هدف قرار دادن افراد مناسب با نوع مناسب ارائه می شود.

2. از فیلم های زیادی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا مخاطبان خود را درگیر و رشد دهند.

بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود را باز کنید ؛ متوجه خواهید شد که خبرمایه شما به جای متن و تصاویر با محتوای ویدیویی پر شده است. در حقیقت ، الگوریتم ها تغییر کرده اند و در حال ترجیح دادن محتوای ویدئو نسبت به سایر قالب های محتوایی هستند. و این چیزی است که مارک های برجسته متوجه آن شده اند: طبق آمار ویدارد ، 86 درصد از مشاغل در حال حاضر از ویدئو در وب سایت خود استفاده می کنند و 77 درصد از ویدئو در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

همانطور که تای لوپز ، سرمایه گذار و مشاور مشاغل چند میلیون دلاری به کارآفرین گفت ، “یک فرمول ساده برای موفقیت در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: یک زندگی جذاب ، معتبر و پرماجرا داشته باشید و آن را از طریق وبلاگ نویسی [وبلاگ نویسی] به اشتراک بگذارید.” اضافه شده لوپز: “من من بیشتر از آنچه که اکثر مردم در زندگی خود با تجهیزات پیشرفته کسب کرده اند با آیفون من درآمد کسب کرده ام. “

غذای آماده: ده ها روش وجود دارد که می توانید با استفاده از فیلم ها مخاطبان خود را درگیر و رشد دهید. به اشتراک گذاشتن یک نگاه معتبر در پشت صحنه زندگی خود فکر کنید. محصول بعدی شرکت خود را مستند کنید. به دنبال کنندگان خود نشان دهید که کار کردن برای شرکت شما چگونه است و غیره

3. با استفاده از تأثیرگذارهای هدفمند در شبکه های اجتماعی ، آگاهی از برند خود را ایجاد کنید تا محصولات خود را برای شما بازاریابی کنید.

جاش فورتی ، کارشناس بازاریابی تأثیرگذار رسانه های اجتماعی ، از طریق تلفن برای من توضیح داد که چگونه از رسانه های اجتماعی برای رشد ارگانیک بیش از پنج میلیون دنبال کننده آنلاین به صورت آنلاین برای مشتری و مشتری خود استفاده کرده است. ” Forti گفت: “اگر شما می توانید محصول یا خدمات خود را به طور عمومی توسط یک مقام معتمد در بخش خود تضمین کنید ، فروش شما می تواند یک شبه افزایش یابد.”

چیزی که او در مورد آن صحبت می کرد ، البته استفاده روزافزون از بازاریابی اینفلوئنسر بود: یک مطالعه نشان داد که 22 درصد از بازاریابان مورد بررسی ، بازاریابی اینفلوئنسر را مقرون به صرفه ترین روش برای به دست آوردن مشتری جدید می دانند.

غذای آماده: مشارکت با افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی می تواند یکی از سودآورترین تصمیماتی باشد که برای شما اتخاذ می کندامسال برای کار خود بسازید اینفلوئنسرها اکنون بیش از افراد مشهور قابل تامل هستند. به همین دلیل است که مصرف کنندگان برای مشاوره در مورد خرید به سراغ مدل ها و معلمان محبوب خود می روند.

4. مقادیر عظیمی از ارزش را قبل از درخواست هر چیزی در ازای آن فراهم کنید.

هرگز فراموش نکنید که مشتریان از “فروخته شدن” به آنها متنفرند اما خرید را دوست دارند. یکی از روش های مطمئن برای اینکه صف مشتریان شما در این راستا صف آرایی کند ، تهیه مقدار بسیار زیادی از ارزش رایگان قبل از درخواست فروش است. مسلماً متخصص برجسته مفهوم اولین ارزش ، گری واینرچوک است ، نویسنده کتاب Jab، Jab، Jab، Right Hook ، که در آن وی توضیح داده است که چگونه می توان محتوای ارزشمند رایگان را در رسانه های اجتماعی به مخاطبان خود ارائه داد تا اعتماد را جلب کند و بازدیدکنندگان را برای خرید ترغیب کند.

غذای آماده: امروزه که مشتری ها با تبلیغات در اخبار اجتماعی خود بمباران می شوند ، این مفهوم از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی پیروان نام تجاری تجاری جذاب ایجاد کنید که شما را دوست دارند و عاشق خرید از شما هستند ، قبل از درخواست فروش ، محتوایی ارائه دهید که مشکلات آنها را برطرف کند و نشان دهد شما به آنها اهمیت می دهید. شما به سرعت یک گروه از طرفداران وفادار خواهید ساخت که بارها و بارها از شما خرید می کنند.

همه – از جمله مشتریان شما – داستان خوبی را دوست دارند. لورن گوردون ، متخصص داستان سرایی و بازاریابی محتوا ، در مصاحبه ای برای من توضیح داد که او از رسانه های اجتماعی استفاده می کند تا استراتژیک خود را از رقابت متمایز کند. گوردون گفت: “هرگز فراموش نکنید که هر انسانی براساس احساسات تصمیم می گیرد و با منطق توجیه می کند.”

5- از رسانه های اجتماعی برای بیان داستان برند خود استفاده کنید و با موفقیت خود را از رقابت متمایز کنید.

“این بدان معنی است که ، اگر می خواهید برند شما آزمون زمان را تحمل کند ، باید داستان برند خود را در رسانه های اجتماعی تعریف کنید تا خود را از رقبا متمایز کنید ، با مشتریان ارتباط عمیق و اعتماد برقرار کنید و وفاداری مشتریان خود را بدست آورید.”

چه شما یک مارک شخصی باشید یا یک مارک تجاری ، می توانید از هر بستر رسانه اجتماعی برای تعریف داستان برند خود استفاده کنید و به سرعت خود را از رقابت متمایز کنید. در دهه آینده هر چقدر تحول در شبکه های اجتماعی شاهد باشیم ، ما انسانها به سمت همان موارد اساسی جذب خواهیم شد. این بدان معنی است که مشتری ها به سمت داستان هایی که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و مارک هایی که می توانند با آنها ارتباط عمیق برقرار کنند جلب می شوند.

غذای آماده: در این زمینه ، داستان سرایی نام تجاری یکی از قدرتمندترین روش ها برای تمایز یافتن از خود ، برقراری ارتباط با مشتریان ، افزایش وفاداری به برند و فروش چشم انداز شماست.

بنابراین ، این پنج بهترین استراتژی رسانه های اجتماعی این کارآفرینان هستند. خواه از یک یا هر پنج مورد استفاده کنید ، رشد تجارت خود با استفاده از رسانه های اجتماعی هرگز آسان تر از امروز نبوده است.

مشکلات فعلی شرکت خود را ارزیابی کنید و دریابید که چگونه می توانید خلا گپ ها را پر کنید. آنچه در استفاده از شبکه های اجتماعی برای هدایت فروش مهم است ، تمایل به آزمایش است تا زمانی که بدانید چه چیزی برای برند شما بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.