منوی دسته بندی
عضویت

۶ نکته فروش که هر کارآفرین امروز باید رعایت کند

۶ نکته فروش که هر کارآفرین امروز باید رعایت کند

چند هفته پیش ، ما با برخی از بازاریاب های شبکه صحبت کردیم تا بهترین نکات و نقل قول های بازاریابی شبکه ای را به شما ارائه دهیم. مشاوره ای که ارائه داده اند بسیار عالی بوده است. بنابراین تصمیم گرفتیم دوباره این کار را انجام دهیم.

1. آنچه دیگران انجام نخواهند داد انجام دهید.

“افراد موفق کاری را انجام می دهند که افراد ناموفق نمی توانند انجام دهند. این بدان معناست که هر کاری که لازم است انجام دهید ، خصوصاً در ابتدای کار خود. کار سخت ، ساعتهای طولانی ، فداکاری شخصی کارهایی که نمی خواهید یا دوست ندارید انجام دهید ، زیرا این موارد معمولاً مواردی است که برای یادگیری و ایجاد یک تجارت قوی لازم است. “

2. مشتری راغب خود را بسازید.

“حرفه فروش حرفه ای است که با مطالعه و آمادگی بسیار پیشرفت می کند. مهارت های فروش را مطالعه کنید. من همچنین کاملاً واضح هستم که بیشتر افرادی که در حرفه فروش کم کاری می کنند این کار را انجام می دهند زیرا با لیدهای کافی کار نمی کنند. اینکه چند نفر از شما می پرسید مهم است. و این همیشه 10 برابر بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید باید بپرسید. “

3. این موضوع شانس نیست ، بلکه پایداری است.

“دیگر مانند یک بلیط قرعه کشی با تجارت خود رفتار نکنید. اکثر مردم در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند زیرا در یک فرصت بالایی قرار می گیرند و تمام موفقیت یا شکست خود را بر اساس پاسخی از نیم دوازده نفری که با آنها صحبت می کنند ، بنا می کنند. شما می توانید خوش شانس باشید ، اما احتمالاً نخواهید داشت.

با به اشتراک گذاشتن فرصت با هر شخصی که در حلقه نفوذ شما در گذشته و حال است ، شانس را از معادله حذف کنید. قانون تعداد زیادی شروع خواهد شد و موفقیت شما اجتناب ناپذیر خواهد شد. “

4- افزودن ارزش به دیگران کلیدی است.

“ارزش افزودن به دیگران را اولویت شماره 1 خود قرار دهید و هرگز افراد شما تمام نمی شوند. مردم به سمت آنچه زندگی آنها بهتر می شود ، جلب می شوند. چه این یک محصول عالی باشد ، چه یک فرصت تجاری یا صرفاً شخصی که باعث خندیدن و احساس مراقبت از آنها می شود. هنگامی که عمداً به دیگران ارزش می بخشید ، غریبه های کامل برای دیدن آنچه که شما ارائه می دهید حاضر می شوند. “

5. قبل از اقدام به فروش ، هدف خود را برآورده كنید.

“مربی من، به من آموخت که وانمود کنم هرکسی را ملاقات می کنی علامتی دور گردن اوست که می گوید:” احساس مهم بودن را برای من ایجاد کن. “این یک توصیه در طول سالها به من کمک کرده است. تا وقتی که شما بدانید که چقدر به شما اهمیت می دهد ، مردم اهمیتی نمی دهند. بیشتر از ایجاد فروش در ارائه خدمات یا تأمین نیاز تمرکز کنید. در نتیجه ، شما با بسیاری از مشتریان وفادار تجارت عالی خواهید ساخت. “

6. اجازه ندهید احساسات شما مانع شود.

“احساسات خود را نادیده بگیرید. احساسات ما همیشه بزرگترین دشمن موفقیت ما بوده است. بیشتر افراد همه کارها را براساس احساس خود انجام می دهند و نه آنچه که لازم است ، بنابراین در زندگی مستقر می شوند. به یاد داشته باشید که همه چیز حل می شود در انتها.”

افشای اطلاعات: این مورد توسط استودیوی شریک کارآفرین برای شما آورده شده است. هدف ما ارائه محصولات و خدماتی است که فکر می کنیم برای شما جالب و مفید باشد. اگر آنها را خریداری کنید ، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای تجاری خود دریافت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.