منوی دسته بندی
عضویت

۷ رمز موفقیت کارآفرینی

۷ رمز موفقیت کارآفرینی

بیشتر کارآفرینان سالها ساعتها کار کردند تا به موفقیت امروز دست یابند. نمی دانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ بهترین شیوه ها ، اشتباهات و ویژگی های اصلی شخصیت آنها را مطالعه کنید تا از آنها تقلید کنید و مسیر موفقیت خود را به طرز چشمگیری کوتاه کنید.

معمولاً برای کشف این اسرار سالها آزمون و خطا طول می کشد. من این بهانه را که نمی دانم چه باید بکنم له کردم و همین جا آنها را به شما می دهم. اما تنها راز واقعی این است که این عمل است ، نه دانش که باعث موفقیت واقعی می شود.

برای شروع آماده هستید؟ در اینجا هفت راز ذکر شده است که من برای موفقیت هر کارآفرین حیاتی می دانم:

1. با وجود محدودیت های خود برای موفقیت استخدام کنید.

همه محدودیت هایی دارند. شاید هر بار در تمرکز روی یک چیز مشکل داشته باشید ، به خیلی چیزها بله بگویید ، شرایط سلامتی داشته باشید یا اطلاعات زیادی در مورد فناوری ندارید. شاید شما در ایده پردازی عالی باشید اما در اجرا بد هستید. مهم نیست با آوردن افراد مناسب به تیم خود همچنان می توانید موفق شوید.

بنیانگذار میلیاردر Spanx ، سارا بلاکلی ، می گوید بهترین کاری که می توانید انجام دهید استخدام برای جبران نقاط ضعف خود در اسرع وقت استطاعت آن است. با استخدام یک شریک تجاری که به شما انگیزه می دهد تا انگیزه خود را حفظ کنید یا یک نماینده فروش برای بیرون آوردن محصول خود در فروشگاه ها ، از موانع گذشته و سال های بی شمار بلاتکلیفی عبور کنید. ضعف شما هرچه باشد ، آن را شناسایی کرده و در اسرع وقت استخدام کنید.

2. بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید جمع کنید.

سرمایه گذار خطرناک سام هاگ پیشنهاد می کند که هر موسس دو برابر پولی را که فکر می کنند نیاز دارد جمع کند و برنامه ریزی آن را دو برابر بیشتر از انتظار خود انجام دهد. بنیانگذاران نگران رقیق سازی هستند ، اما همانطور که جوزف والا بنیانگذار HelloSign کشف کرد ، داشتن پول کافی به معنای مثبت بودن جریان نقدینگی است و این به معنای خارج شدن و افزایش دور دیگری در طول توسعه نیست.

درس اساسی اینجا این است که زمانی که برای جمع آوری پول صرف کرده اید زمانی است که برای رشد شرکت خود صرف نمی کنید. وسوسه عظیمی برای درخواست کمتر وجود دارد تا اگر کوتاه تر از درخواست شما ناامید نشوید ، اما انگیزه شرکت خود را مهار کنید. این کار را یک باره انجام دهید ، و به روشی که سرمایه در گردش مورد نیاز شما را فراهم کند – نه فقط کاری که فکر می کنید انجام می دهد.

3. در مورد بازار تحقیق گسترده کنید.

دلیل شماره یک عدم موفقیت شرکت های نوپا ، مناسب نبودن در بازارهای آنها است. ارزشی را که می توانید برای مشتریان خود فراهم کنید و نحوه دستیابی سریع و موثر به آنها را مشخص کنید.

آیا شما یک پیشنهاد ارزشمند جذاب یا رویداد کوتاه مدت دارید که مشتری را وادار به خرید کند؟ آیا زمان بازار شما دقیق تنظیم شده است؟ آیا گروه افرادی که مشکل آنها را حل می کنید به اندازه کافی بزرگ هستند که موفقیت شما را حفظ کنند؟ اگر نمی دانید به چه کسی می خواهید برسید یا اینکه بازار حتی برای شما آماده است ، در 30 روز موفقیت را فراموش کنید.

4- برای به دست آوردن مشتری از ابزار مناسب استفاده کنید.

کارآفرینان موفق می دانند که علی رغم صدها بررسی موجود و متناقض که در اینترنت پخش می شود ، کدام ابزار کار می کند. تسویه حساب خیره کننده گزینه های موجود نشوید. در عوض ، بر آنچه صاحبان مشاغل موفق می گویند ، تمرکز کنید.

اگر شما با بازاریابی از طریق ایمیل خیس می شوید ، من شخصاً چندین ابزار مانند Wyzowl را برای ایجاد فیلم های آماده وب و MailChimp توصیه می کنم. چه از توصیه های من پیروی کنید و چه از نظر شخص دیگری ، آزمایشات خود را انجام دهید تا بفهمید آیا ابزارهایی که استفاده می کنید بازگشت قابل توجهی از سرمایه شما دارند.

5- برای تغییر آماده شوید.

تعجب آور نیست که اتفاقاتی رخ می دهد و تجارت شما را به چالش می کشد. تجارت می تواند غیر قابل پیش بینی باشد و آچار جدی را در برنامه های شما بیندازد.

شاید یک رقیب به تازگی نسخه بتا از محصولی را که در حال حاضر در حال توسعه آن هستید ، راه اندازی کند. شاید تامین کننده شما در انجام سفارشات و حفظ کیفیت با مشکلات جدی روبرو باشد. ممکن است شریک زندگی شما بخواهد ایده دیگری را دنبال کند و یک خرید را بخواهد. به هر حال ممکن است ، بدون در نظر گرفتن چالش هایی که با آن روبرو هستید ، آماده شوید و تغییرات را به سرعت انجام دهید.

مواردی را که می تواند تجارت شما را در معرض دید قرار دهد ، فهرست کنید ، و طبق آن دنبال کنید ، مانند قرار دادن بند تفنگ در قرارداد همکاری یا تحقیق در مورد فن آوری جدید.

6. روی 20 درصد تمرکز کنید.

خواه درمورد زندگی یا تجارت صحبت کنیم ، 80 درصد از کل نتایج از 20 درصد تلاش شما حاصل می شود. در نتیجه ، صاحبان مشاغل موفق 20 درصد از بیشترین اهمیت را دارند و بسیاری از افراد باقیمانده را به خارج از کشور واگذار می کنند.

استلی افتی ، بنیانگذار Close.io ، درسهایی را که هنگام برون سپاری وظایف غیر ضروری فراگرفته است ، به اشتراک گذاشت. در میان آنها؟ فروش خود را خیلی زود انجام ندهید ، در هنگام انجام کار با پیمانکاران خود عملی باشید و حتماً همه موارد احتمالی را پیگیری کنید.

7. خدمات شگفت انگیز به مشتریان ارائه دهید.

بسیاری از شرکت ها نتوانند به توانایی های بالقوه خود برسند ، زیرا آنها چنان در فروش متمرکز هستند که ارائه تجربه خارق العاده خدمات مشتری را فراموش می کنند. خدمات مشتری فقط رسیدگی به شکایات نیست. همچنین شامل برنامه های وفاداری ، مشوق های مراجعه و سایر فعالیت های مشتری مدار است.

گفته شده است که “فروش بدون خدمات مانند این است که پول را در جیب خود قرار دهید که سوراخ آن باشد” ، و من از صمیم قلب موافقم. اگر در این زمینه اصلی رشد سرمایه گذاری نمی کنید ، وقت آن است که منابع بیشتری را به این نیاز مهم اختصاص دهید. ممکن است برای شما مفید باشد که یک روز را با تیم خدمات مشتری خود ببنید تا ببینید که در آن مسائل به وجود می آیند ، یا می توانید کارکنان شاغل در این بخش را در مورد بزرگترین چالش هایی که با آن روبرو هستند نظر سنجی کنید.

هرچه به موضوع نزدیک می شوید ، در مورد یافته های خود اقدام کنید. فقط نگویید که باید خدمات بهتری ارائه دهید – این کار را انجام دهید. این کار را ادامه دهید و مطمئن باشید که تأثیر اقدامات خود را اندازه گیری می کنید. اگر بهبود قابل اندازه گیری در شاخص های اصلی عملکردی که با معیارهای خدمات خود مرتبط کرده اید مشاهده نمی کنید ، روند خود را تکرار کنید تا زمانی که به ترکیب برنده برخورد کنید.

مهم نیست که شما کی هستید یا به عنوان یک کارآفرین می خواهید چه کاری انجام دهید ، می توانید با الگوبرداری از تکنیک های کارآفرینان قبل از استفاده و شخصی سازی آنها برای تجارت خود ، موفقیت کسب کنید. آیا آماده اقدام هستید؟

امروز به کدامیک از این رازهای موفقیت عمل خواهید کرد؟ موارد دلخواه خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.