منوی دسته بندی
عضویت

3 تاکتیک لازم برای تمایز شرکت شما از رقابت

3 تاکتیک لازم برای تمایز شرکت شما از رقابت

هر مشاغل در طول تکامل خود با بحران هویت مواجه است. مدیران شرکت های جوان دائماً در حال سوال هستند که چگونه می توان هویت متمایز در صنعت اشباع ایجاد کرد. خیلی زود ، حتی پیشگامان در سرزمینهای ثبت نشده نیز باید صدای خود را پیدا کنند.

رقابت شدید به این معنی است که شما در یک چیز خوب قرار دارید. این همچنین بدان معناست که اگر در تعیین شخصیت خود سرسخت نباشید ، صنعت شما را شکل خواهد داد.

سه استراتژی اساسی وجود دارد که در تمایز یک شرکت از سایر شرکت ها نقش اساسی دارد:

۱. محیط کاری را برای استخدام افراد استثنایی پرورش دهید.

چشم انداز دستیابی به تجارت واقعی ارزش محور به توانایی شما در استخدام بهترین استعداد در صنعت بستگی دارد. بازیکنان “A” می خواهند در کنار بازیکنان “A” کار کنند ، بنابراین هیچ چیز مهمتر از ایجاد یک هسته قوی از استعداد نیست. استخدام عجولانه در یک نقطه انعطاف پذیری از رشد شما می تواند بوسه مرگ در ایجاد فرهنگ تعالی باشد.

هیچ چیز کارمندان سطح بالا را به چالش نمی کشد که مسئولیت بزرگتر از خود را به چالش بکشند ، با این حال بیشتر محیط های کاری هنوز هم به یک ذهنیت راه آور ، دندان برنده و پرداخت کننده حقوق که رشد را متوقف می کند ، پایبند هستند.

یکی از راه هایی که در جذب استعدادهای استثنایی توانسته ایم به موفقیت دست یابیم این است که نشان دهیم تلاش می کنیم شایسته سالاری کاملی باشیم ، بدون نیاز به سن و سال و تجربه.

۲. همه چیز را زیر سوال ببرید اما گزینشی را به چالش بکشید.

رعایت صرف استانداردهای صنعت و بهترین روش ها راهی مطمئن برای استتار یک شرکت در بازار است. مشاغل جدی برای موفقیت درازمدت تمایل دارند که قاطعانه باور داشته باشند که بهترین روشهای صنعت آنها هنوز کشف نشده است. یک تفاوت مهم بین زیر سوال بردن هر فرض صنعت و فرض اینکه هر رویه ای در صنعت ناقص است وجود دارد – این یک مرز باریک بین کنجکاوی و استکبار است. در تلاش برای نوآوری ، سنگ اندازی نکنید. اگر صنعت به درستی رسید ، آن سنگ را برگردانید.

به عنوان مثال ، هنگامی که ما قصد ساخت Urban Compass را داشتیم ، هدف ما نوآوری در سه جبهه بود:

محدوده: در حالی که اکثر شرکت های املاک و مستغلات با تجربه بسیار کمی از املاک و مستغلات دست و پنجه نرم می کنند ، ما می خواهیم محصولی را برای تجربه جامع تولید کنیم – جستجو ، برنامه ریزی ، بازدید ، خرید ، جابجایی و اتصال به محله جدید شما.

فناوری: ما می خواستیم داده ها و فناوری را به فضایی برسانیم که در آن هیچ کس راهی برای مهار این عناصر به روشی ارزشمند پیدا نکرده باشد.

جبران خسارت: ما این فرض را به چالش کشیدیم که نمایندگان باید در کارمزد پرداخت شوند و به طور آزمایشی یک مدل آژانس املاک و مستغلات را ارائه می دهیم ، که در آن نمایندگان برای ارائه خدمات خوب به مشتری پاداش دریافت می کنند.

در حالی که به دلیل نوآوری در زمینه و فناوری ، جذب فوق العاده ای به دست آورده ایم ، متوجه شدیم که نوآوری اولیه ما در مورد جبران خسارت در واقع ارزش را کاهش می دهد: این امر ما را از استخدام عوامل برجسته ای که می خواستند از مزایای کمیسیون بهره مند شوند ، و انگیزه های نامناسب را به ما جذب کند برای پایگاه نماینده فعلی ما ، که به آنها خوش پرداخت می شود ، نه اینکه به مشتریان خود کمک کنند که معاملات را ببندند. ما آن سنگ را دوباره برگرداندیم و اکنون با استاندارد صنعت در پرداخت کمیسیون مطابقت داریم.

این یک درس مهم برای ما بود: در زیر سingال بردن مفروضات صنعت ، جامع عمل کنید ، در به چالش کشیدن آنها انتخاب کنید.

۳. بی وقفه روی ارزش تمرکز کنید.

اعلام نیاز به تمرکز بر ارزش ممکن است یک حقیقت گرایی به نظر برسد ، اما کنار گذاشتن مسیر جوهر سازی بسیار آسان است.

تاجر و نویسنده بن هوروویتز به درستی گفت برای اینکه مشتری به کالای شما روی بیاورد ، باید 10 برابر بهتر از کالایی که در حال حاضر استفاده می کند باشد. تنها راه برای اطمینان از این کار استفاده از تمرکز لیزر بر روی مقدار و از بین بردن تمام عوامل حواس پرتی است. این امر نه تنها تشخیص بین ارزش و حواس پرتی را می طلبد ، بلکه مستلزم این است که نظم و انضباط به دنبال حواس پرتی نباشد. به عنوان یک شرکت جوان ، هر روز با این چالش روبرو خواهید شد ، و گاهی اوقات انتخاب بین کارهای کم جذاب برای ایجاد ارزش یا کارهای جالب تر از بین بردن ارزش است. انتخاب یک ماده برای انتخاب مواد غذایی بیش از پاشیدن در ساخت یک محصول منحصر به فرد عمیق بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.