منوی دسته بندی
عضویت

برندسازی

برند قابل شناسایی و دوست داشتنی یکی از با ارزش ترین دارایی های یک شرکت است. در حقیقت ، 59٪ از مشتریان ترجیح می دهند محصولات را از برند هایی که می شناسند خریداری کنند. در اینجا ما برند را گسترش می‌دهیم و ظاهر واقعی یک برند را شکل می‌دهیم. اگر دوست نداردید 59٪ از مشتریان را از دست بدید فرم پایان صفحه را پر کنید.

برخی از خدمات برندسازی

شناخت برند

پژوهش و اکتشاف، تدوین استراتژی، ارزیابی سلامت برند، بازبینی شعار برند، مفاهیم هویتی برند، توسعه ارزش ویژه برند

استراتژی برند

اســـــتراتژی، تدوین استراتژی بازاریابی، تدوین استراتژی‌ ارتباطی و تبلیغاتی، تدوین استراتژی رسانه ای، طراحی محصول/ خدمت، قیمت گذاری، طراحی و تحلیل ارزش ویژه محصول / خدمت

هویت برند

لوگو، شعار، شخصیت، کاراکتر، صدا و آوا، اساسنامه هویت، رنگ، محتوای بصری، محتوای متنی، آیکون و المان، لوگو تایپ

تجربه برند

تجربه برند را سازه ای ۴ بعدی می داند_ بعد حسی، بعد عاطفی، بعد شناختی، بعد رفتاری

پرسونال برند

برند‌سازی شخصی مدیران‌، پزشکان، مدرسان، هنرمندان و وکلا_ ساخت شخصیت برند شخصی

وب برندینگ

وب برندینگ مفهومی جامع برای گسترش دادن یک برند در دنیای طراحی وب سایت است_ برندینگ در سئو، تولید محتوا بر برندینگ در سئو، ریپورتاژ آگهی موثر بر برندینگ

هویت بصری

هویت بصری مجموعه‌ای از تمام عناصر برند است که شرکت شما ایجاد می‌کند تا تصویر مناسب خود را به مخاطب نشان دهد.

آموزش

آموزش به مدیران، کارمندان، مغازدارن، شرکت‌ها و سازمان‌ها _ دوره‌های آموزشی راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار

مشاوره

مشاوره به مدیران، کارمندان، مغازداران، شرکت‌ها و سازمان‌ها _ مشاوره خرید، راهنمایی و مشاوره کسب‌وکار

یک برند

  • تحقیق و تحلیل مخاطب
  • تجمیع و یکپارچه سازی داده‌ها
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • بخش بندی بازار و مشتری
  • تحلیل رقبا
  • دوین استراتژی بازاریابی
  • تدوین استراتژی‌ ارتباطی و تبلیغاتی
  • تدوین استراتژی رسانه ای
  • طراحی محصول/ خدمت
  • قیمت گذاری
  • طراحی و تحلیل ارزش ویژه محصول / خدمت
 
  • ایده پردازی و خلق ایده مرکزی
  • طراحی خلاقانه و بصری
  • کپی رایتینگ
  • طراحی تعاملی
  • پژوهش و اکتشاف
  • تدوین استراتژی
  • ارزیابی سلامت برند
  • بازبینی شعار برند
  • مفاهیم هویتی برند
  • توسعه ارزش ویژه برند
  • تدوین کتاب اول برند
  • تدوین کتاب دوم برند
  • طراحی ،تدوین و برنامه ریزی کمپین بر اساس ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • طراحی و اجرای کمپین های ۳۶۰ درجه
  • برنامه ریزی تقویم محتوا
  • روابط عمومی
  • خرید رسانه
 

مشاوره و سفارش